missing you.

Gomorgon(?) Nu sitter jag hemma hos Felicia och pratar strunt och kollar lite på Gossipgirl. Idag så har jag vart med Marcus en stund och tagit "farväl" eftersom han åker till dalarna i en vecka. Jag saknar honom redan, så jag vet inte hur det här ska gå. Som tur har jag min underbara vän Felicia här, som gör min dag ljus.  Imorgon så ska jag hjälpa mamsen hemma och fixa jul fint, städa och baka julgodis och sådant mys. Granen ska in och kläs också. Men nu ska jag vara social med Felicia så hon inte somnar. 

Kommentarer
Postat av: dilara

Ni är så söta tillsammans. :D

2009-12-23 @ 12:36:26
Postat av: Emma

håller med! gullungar :D <3

2009-12-23 @ 21:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0