För en tid som bara går och aldrig kommer igen. Vi skulle klara vad som helst, vi skulle aldrig säga nej.


Go kväll. Förlåt för ingen uppdatering. Jag ska bättra mig nu under jul lovet när man är ledig och bara tar det lugnt. Igår kväll var jag hemma hos Julia med tjejerna och firade henne för hon fyller år på tisdag. Vi hade det jätte roligt. Åt tjockis mat, spelade spel och sjöng sing star. Senare mot kvällens slut bar vi oss hem till Vanessa och sov där. Själv fick man sova på golvet, dom första 20minuterna var ganska sköna. Men senare efter en hel natt fick man ont i hela kroppen... Idag var jag först med Felicia och senare Marcus. Så min dag har vart ganska bra. Men nu ska jag ta och släcka ner. Är hur trött som hellst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0